Informacje związane z przyjęciem sakramentów świętych i pogrzebu
Formalności – Chrzest św.
Potrzebne dokumenty:
-
Akt urodzenia dziecka z USC.
-
Zaświadczenia z parafii rodziców chrzestnych, że nie ma przeszkód, aby pełnili oni funkcję rodziców chrzestnych.
Kiedy zgłaszać:
-
Zgłosić co najmniej na 2 tygodnie przed planowaną datą chrztu.
-
Chrzest zgłasza jedno z rodziców osobiście.
-
Chrzest udzielany jest w każdą Niedzielę miesiąca na Mszy Św. o godz. 10:30.
-
Spotkanie duszpasterskie z rodzicami w tygodniu poprzedzającym Chrzest, po Mszy Świętej wieczornej.
Informacje dla narzeczonych.
Informuję, iż w naszej parafii obejmuje:
-
trzy spotkania z doradcą rodzinnym prowadzone osobno dla każdej pary.
Celem spotkań z doradcą rodzinnym jest otrzymanie praktycznej wiedzy na temat metod rozpoznawania płodności. Spotkania umawiane są telefonicznie z doradcą rodzinnym. W ramach spotkania narzeczeni otrzymują zestaw materiałów edukacyjnych. Zapraszam.
Formalności – Ślub.
Potrzebne dokumenty:
-
Metryki chrztu narzeczonych (data wydania nie dłuższa niż 6 miesięcy)
-
Świadectwo ukończenia Kursu Nauk Przedmałżeńskich.
-
Świadectwo bierzmowania.
-
Świadectwo ukończenia katechizacji.
-
Dowody osobiste narzeczonych.
-
W przypadku ślubów konkordatowych - zaświadczenie z Urzędu Stanu Cywilnego stwierdzające brak okoliczności uniemożliwiających zawarcie małżeństwa.
Kiedy zgłaszać:
-
Ślub zgłasza się najpóźniej na 3 miesiące przed planowaną datą ceremonii.
-
Datę Ślubu ustala się z księdzem w biurze parafialnym.
Formalności – Pogrzeb.
Potrzebne dokumenty:
-
Akt zgonu z USC.
-
5 strona przeznaczona dla administratora cmentarza.
-
świadectwo przyjęcia sakramentów świętych od księdza Kapelana ze szpitala.