Informacje związane z przyjęciem sakramentów świętych i pogrzebu.

Formalności – Chrzest św.

Potrzebne dokumenty: 

  • Akt urodzenia dziecka z USC.

  • Zaświadczenia z parafii rodziców chrzestnych, że nie ma przeszkód, aby pełnili oni funkcję rodziców chrzestnych.

Kiedy zgłaszać:

  • Zgłosić co najmniej na 2 tygodnie przed planowaną datą chrztu.

  • Chrzest zgłasza jedno z rodziców osobiście.

  • Chrzest udzielany jest w każdą Niedzielę miesiąca na Mszy Św. o godz. 10:30.

  • Spotkanie duszpasterskie z rodzicami  w tygodniu poprzedzającym Chrzest, po Mszy Świętej wieczornej.


 

Informacje dla narzeczonych.

Informuję, iż w naszej parafii obejmuje:

  • trzy spotkania z doradcą rodzinnym prowadzone osobno dla każdej pary.

Celem spotkań z doradcą rodzinnym jest otrzymanie praktycznej wiedzy na temat metod rozpoznawania płodności. Spotkania umawiane są telefonicznie z doradcą rodzinnym.  W ramach spotkania narzeczeni otrzymują zestaw materiałów edukacyjnych. Zapraszam.


 

Formalności – Ślub.

Potrzebne dokumenty: 

  • Metryki chrztu narzeczonych (data wydania nie dłuższa niż 6 miesięcy)

  • Świadectwo ukończenia Kursu Nauk Przedmałżeńskich.

  • Świadectwo bierzmowania. 

  • Świadectwo ukończenia katechizacji.

  • Dowody osobiste narzeczonych.

  • W przypadku ślubów konkordatowych - zaświadczenie z Urzędu Stanu Cywilnego stwierdzające brak okoliczności uniemożliwiających zawarcie małżeństwa.

Kiedy zgłaszać:

  • Ślub zgłasza się najpóźniej na 3 miesiące przed planowaną datą ceremonii.

  • Datę Ślubu ustala się z księdzem w biurze parafialnym.


 

Formalności – Pogrzeb.

Potrzebne dokumenty: 

  • Akt zgonu z USC.

  • 5 strona przeznaczona dla administratora cmentarza.

  • świadectwo przyjęcia sakramentów świętych od księdza Kapelana ze szpitala.

 

Przejdź do góry strony